تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز | سکه ۲ میلیون تومان ریخت (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۲۰۱۸
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز | سکه ۲ میلیون تومان ریخت (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)
طبق اعلام فعالان بازار طلا و ارز قیمت سکه نسبت به معاملات پایانی دیروز دو میلیون تومان و قیمت ارز ۶ هزار تومان نسبت به صبح دیروز کاهش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: دیروز بعد از التهابات اول صبح بازار و روند صعودی قیمت‌ها با شروع داد و ستد‌ها و معاملات بازار طلا و ارز با سیر نزولی همراه شد.

وی با اشاره به افزایش ۵ دلاری قیمت جهانی طلا در روز جاری، گفت: با این حال با تعدیل قیمت ارز نسبت به دیروز و کاهش حدودا ۶ هزار تومانی دلار، طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح دیروز دلار ۷۰ هزار تومان هم شده بود ولی هم اکنون در کانال ۶۴ و ۶۵ هزار تومان در معامله است. همین موضوع باعث شده تا قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید نیز دو میلیون تومان کاهش داشته باشد.

کشتی آرای همچنین گفت: قیمت سکه طرح قدیم هم اکنون ۴۰ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه هر کدام با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به معاملات پایانی دیروز به ترتیب به ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده اند. ضمن اینکه سکه گرمی هم با ۶۰۰ هزار تومان کاهش به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است

وی همچنین گفت: قیمت هر میقال طلای ۱۷ عیار از ۱۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در معاملات پایانی دیروز به ۱۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان کاهش یافته است یعنی بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار تومان ارزش هر مثقال طلا کاهش یافته است طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش حدودا ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به سه میلیون و ۶۶۶ هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا با تاکید براینکه حباب سکه همچنان حدود ۷ میلیون تومان است پیش بینی کرد در روز‌های آینده حباب سکه کاسته شود چرا که دادوستد‌ها و معاملات بازار که دیروز تقریبا متوقف شده بود امروز از سر گرفته شده و بازار به ثبات رسیده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->